7 Ekim 2013 Pazartesi

yazdımgitti #3

Şu son zamanlarda yaşadıklarımdan sonra sonuç beni tek bir noktaya götürüyor sanıyorum benim kişilik bozukluğum var, karakterim tam oturmamış bişeyler bişeyler.
Yok abi bi insan bu kadar tutarsız olamaz, gün içinde milyon kere karar ve ruh hali değiştiremez.
Psikopat manyak gibi bişey oldum çıktım ya la.
Sabah mükemmel bir şekilde uyanıp dımtısdımtıs ruh halindeyken, birkaç saat sonra sinirden beyin damarlarım çatlayacakmış gibi hissediyorum. Direk Müslüm Babaya bağlanıyorum.

Sevdiğim insanlarla (aslındasadecebirkişi) kavga edip, ondan nefret ettiğimi düşünüp ağzıma ne geliyorsa söylüyor, bir kaç saat sonra deli gibi pişman olup, manyak gibi özlüyorum.
Sonrada kusura bakma, özür dilerim felan filan. Ulan Allahtan bana alışmışta olsun tatlım önemli değil alıştım sana diyor. Ve tam o an fotoğrafta görmüş olduğunuz kediciğe dönüşüyor yaptığım gereksiz muameleleri düşünüp pişmanlığımı katlıyorum :S
Yemin ediyorum ruh halim beni çok yoruyor, düşünmekten beynim yaşlandı. Şuan normal yaşımdan bi 10 yıl kadar büyük ve yorgundur sanırım beynim.
Bide öyle pis bi huyum var ki aynı anda birkaç şeyi düşünebiliyorum. Bazen bu iyi bişey olsada genel olarak yoruyor beni.
Bi de istemediğim bir işte çalışıyorum. Zaten bütün dengemi o bozdu.
Sevmediğim bir işi neden yapıyorum bende bilmiyorum ya. Sanırım alıştım, sevdiğim insanlar var diye.(amanereyekadar)
Bazende kendimi acayip mutlu hissediyorum orda, çok yorucu bi iş olsada sanki hiç yorulmuyormuşum gibi.
Bide bu aralar ağlayamıyorum ya, benim gibi sulu göz bir insanın gözünden damla yaş gelmemeside tuhaf bir olay anlamadım.
Yani anlayacağın olaylar olaylar.
Bide tüm arkadaşlarım ve sevdiklerim tavırlı bana. Ne konuşabiliyoruz ne görüşebiliyoruz o nedenle kızgınlar, onları unuttuğumu sanıyorlar. Aslolan şu ki ben kendimi unutmuşum.
Bende artıkın bi karar verdim gidip kendime bol bol kişisel gelişim kitabı alacağım. Belki bir işe yarar da beni kendime getirir.
Kendimi baştan sevmeme yardımcı olur.
Hatta hızımı alamayıp bir psikologamı gitsem diye de ciddi ciddi düşünmekteyim.

Bu ara beni en iyi anlatan şarkıda sanıyorum bu :)
En çokta seni seviyorum der senden kaçarım kısmı :D

Sevgiler.!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder