20 Ocak 2013 Pazar

Gün ve öncesi

Aslında günler öncesinde paylaşmaya hazırladığım yeni yılın ilk postu vardı sırada. 1 Ocak doğum günüm olduğu için ilk postumu ona ayırmıştım ama çeşitli sebeplerden dolayı ne bloga yazı yazabildim ne de diğer blogları takip edip okuyabildim.
2013 güzel başlamıştı ama daha ilk haftasında golünü attı bana. Çok sevdiğim bir insanı kaybettim ve hala inanmak gelmiyor içimden.
Bu postuda yaşam belirtisi olarak yayınlıyorum, yayınlanmayı bekleyen birkaç yazı daha var aslında onlarıda en kısa zamanda yayınlayacağım inşallah.

Bugün çok sevdiğim bir arkadaşımın evine davetliydik, Ekim ayında evlendi ve bizde yeni gelin evine gittik yani :) Aynı zamanda bir arkadaşımızın doğum günüydü onada ufak bir süprizimiz oldu bu vesileyle :) Kuzum bize neler neler hazırlamış ee tabi ev hanımı oldu sonuçta :) arkadaşlarımla güzel bir gün geçirdim bugün ve umarım canım arkadaşımda musmutlu bir ömür geçirir sevdiğiyle :)


Ah bu güzellikler :))



Geçen hafta İkea'ya gittim yine bayıla bayıla döndüm :) Evim olursa sanırım İkea'yı evime taşıyacağım mutfak felan her köşesini :) 
 İkea'da mutfak incelemece :)
Bu takımı beğendim günlük çok sevimli :)

Salı günü Eskişehir'e gittim dün döndüm hatta daha da kalabilirdim ama bugün için dönmem gerekiyordu :) Okuluma gittim diplomamı aldım şükürler olsun :) Anı olsun diye bir sürü fotoğrafını çektim okulumun :)


Cağnımmm okulum :)



Leman Kültür'de sevimli sıcak çikolatam :) 

 Manzara çekimlerim :)


Sevgiler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder