25 Ocak 2013 Cuma

PhotoandFashion'dan Hediyelerim

Evet sevgili PhotoandFashion blogunda düzenlenen çekilişte kazanan ben olmuştum daha öncede belirttiğim gibi :) O aralar tam şansım açılmıştı güzel haberler peşpeşe geliyordu.
Buna dayanarak bende 2013ün güzel başlayacağına inanmıştım ama neyse oralara girmeyeceğim.
Sevgili Gamze hediyelerini gönderdi fakat o sıralar fırsat bulamadığım için yaklaşık 2 haftalık felan gecikmeyle bu postu oluşturuyorum.
Çekiliş sonucu açıklandıktan sonra Gamze'yle iletişime geçtik isteklerimi sordu bana, bende ne istediğimi söyledim o da ellerine sağlık tam istediğim gibi yapmış herşeyi :)


Bu sevimli kutunun içinden yukarda görmüş olduğunuz el yapımı siyah keçe çantam çıktı ve onun da içini açtıktan sonra diğer hediyelerim çıktı bir bir ortaya :) 
Aslında biri pembe biri mavi olan 2 tane bilekliğim vardı ama ben pembe olanı gelir gelmez hemen taktığım için fotoğraflarda görünmüyor. Laf aramızda çıkarıp çekmeyide unutmuşum :)



PhotoandFashion blogunun sahibi sevgili Gamze'ye tekrar teşekkür ediyorum ve ellerine sağlık diyorum, hediyelerimi teker teker çok beğendim.

Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder