27 Aralık 2012 Perşembe

2012 Giderken Sans Güldü :)

Merhabalar :)
Malumunuz 2012 birkaç gün sonra bizlere veda etmek için yola çıkıyor. Benim için en güzel yanı okulumu bitirmem oldu bunun yanı sıra çok ekstrem olaylar olmadı bu sene içerisinde. Sıradan bir yıldı. Lakin şu son günlerinde sanırım güzel vedalaşacağız 2012yle. 2013 yılına güzel şanslı bir başlangıç olacak sanırım :)
Zira ara ara katıldığım çekilişlerde şans hiç benden yana olmamıştı ta ki makus talihim bunu fark edip bana şans gönderene kadar :)
Katıldığım çekilişlerden 2 tanesinde kazanan ben oldum (yihhhuuuuuu)
Birincisi PhotoandFashion blogunda katıldığım çekiliş, diğeri ise sevgili Supercellma'nın düzenlediği çekiliş. Çekilişin çıktığına dair yorum ve mail aldıkça nasıl sevindim anlatamam :) Birde çok severek takip ettiğim MadamdoGonc blogunun güzel sahibinden yılbaşı kartı kaptım ki bir sevinme bir sevinme bende :)) Bunların hepsi doğum günü hediyesi gibi oldu benim için malum 1 Ocak ben kişisinin doğum günüsü :))

Sevgili Supercellma güzel hediyelerinin yanında bir de süpriz hediyeler göndermiş çok mutlu etti beni. Hediyelerinin Bursa'dan İstanbul'a sağlam gelmesi için resmen büyük bir çaba göstermiş sıkı sıkıya sarmışta sarmış canım, buradan dikkatine ve bu kadar özen gösterdiği için ona çok çok teşekkürlerimi iletiyorum. Paketi sabırsızlıkla açtığım için fotoğrafını çekemedim :) Ve buyrunuz efenim hediyelerim aşağıda :)

Açtırma kutuyu söyletme kötüyü diye bir söz vardır ya, bu kutu o sözün tam tersi aç kutuyu aç diye bağırıyor resmen :)

Bu da tüm hediyelerimin toplu görünüşü :) Kendisi supercellma olduğu için tüm ayrıntıları düşünmüş malum kış olduğu için sümüklü burnumuzu silelim diye puantiyeli selpak göndermiş ki ben buna hayatta kıyıpta kullanamam, ayrıca yanında da kırmızı kalıncacık bir çorap göndermiş soğuk günlerde ayağımı üşütmeyeyim diye :))

 Bunun yanı sıra bir kırmızı oje göndermiş ve ayakkabı şeklinde ki yukarda gördüğünüz sevimli küpeleri göndermiş. Her biri için teker teker teşekkür ediyor, kesesine bereket diyorum :) Tam yılbaşı hediyesi oldu kırmızılı kırmızılı ben hepsini çok sevdim :) Kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum kendisine.

P.S. PhotoandFashion blogundan kazandığım hediyeler elime henüz ulaşmadığı için yayınlayamadım, onlarda gelir gelmez bir post daha oluşturacağım :)
Sevgiler!

3 yorum:

  1. çok şirinler iyi günlerde kullan ve hep şansın yaver gitsin ;)

    YanıtlaSil
  2. Güzel günlerde kullan bebeğim! sana çıktığı için ben de ayrıca sevindim :) öptüm bissürü :*

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ediyorum, yeni bir yılla beraber şans hepimizle birlikte olsun :))
    Selmacığım öpüyorum senide çook :)

    YanıtlaSil