16 Şubat 2012 Perşembe


atkı takmayı pek sevmeyen ben aşağıda ki örgü boyunluk modellerine bayıldım ve kesinlikle bir kaç tane örüp atkı yerine kullanmayı canı gönülden tercih ediyorum :)
Hem sıcak tutar hem de şık bir görüntü katıyor. Aşağıda beğendiğim birkaç modeli paylaştım.Örgü örmeyi maalesef ki bilmiyorum ama en kısa zamanda öğrenicem ve birkaç tane boyunluk öreceğim inşallah :)) 






 bu modele bayıldım özelliklede deri aksesuar kullanımına bittim. çok şık ve güzel bir ayrıntı olarak düşünülmüş. Artık bilekliklerimizi böyle ayrıntı olarak kullanabiliriz :)
Örgü örmeyi öğrenip kendime ördükten sonra burada yapımını da anlatırım inşallah kısmet olur o günler :))

2 yorum:

  1. evet cnm güzel modeller hemde yapımıda kolay vede pratik bence bu modeller atkıların pabucunu dama attırır:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle :) şahsen ben örmeye başladığım zaman bir daha atkı kullanmam zaten, bunlardan yaparım kendime bol bol :)

      Sil