11 Şubat 2012 Cumartesi

kendin yap :))

İnternetten bi sayfa buldum 'Kendin Yap' diye, birçok tasarım koymuşlar değişik fikirler var fakat nasıl yapıldığını anlatmıyorlar sadece fotoğraf paylaşmışlar.
Ama üzerinde biraz düşünülürse nasıl yapıldığı konusunda bir fikre varabilirsiniz,kolayca çözülebilecek şeyler var.
Evinize ufak tefek renkler katabilirsiniz, odanıza güzel ayrıntılar ekleyebilirsiniz. Ben bunlardan bazılarını yayınlayayım artık yapmak sizlere kalmış :) 
Bende en kısa zaman da vakit ayırıp bazılarını denemek istiyorum.

 Eğer oturduğunuz ev kendinizin ise böyle bir sistem düşünülebilir, tabi dubleks de olması lazım evin :))


 Kitap okuma köşesi çok güzel ve renkli

 Burada da kolye yapımını anlatmışlar, bu tarz kolye sevenler varsa mutlaka denesinler. Yaka olarakta kullanılabilir şimdi bu tarz değişik yakalar moda :))

 Saç bandı yapımını da anlatmışlar

 Bu da yapımı oldukça basit ve güzel bir ayrıntı. Odalar için güzel bir tablo olabilir. yada ajandanızı kaplayabilirsiniz bu şekilde.
istediğiniz ölçüde kare bir köpük keserek üzerine siyah kumaş kaplayabilirsiniz, tahta da olabilir. daha sonra da istediğiniz desenlerde kumaş veya kağıt desenlerini bu şekilde keserek üzerine yapıştırabilirsiniz. Ben öyle düşündüm :))

Bunu yapmak için biraz takı tasarımı bilmek gerekiyor aslında ucunda ki aparatları takabilmek için.

buda sitenin kendisi girip bakmak isterseniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder