19 Şubat 2012 Pazar

okuma köseleri

aşağıda birbirinden güzel okuma ve uyuma köşelerinden örnekler sunuyorum sizlere :))
tamamen kendi rahatıma göre seçtiğim modeller var, hem şık hem rahat spor tarzda döşenmiş köşeler.
Yanınıza birer çay veya kahve ile keyifli okuma köşeleri oluşturmuşlar. Sadeliği hayatımın her evresinde tercih etmişimdir, yine aşağıda da sade ve tamamen rahat köşeler paylaştım.







 Beni bu köşeye bıraksınlar sonra da çekilsinler bıraksınlar beni :))


 çok sevimli fakat pek rahat olmayan bi köşe burasıda. Camın kenarında olması cok güzel olmuş,zemine rahat minder koyarsak güzel saatler geçirebiliriz. Hem dışarısını seyreder hem de kitabımızı okuruz :)

Paylaştığım fotoğraflarda da görüldüğü gibi rahatlığıma çok düşkünüm. Kitap okurken de geçerli bu. Kitabımı bitirdikten sonra ufaktan ufaktan uyku moduna geçebilmek için bu tarz köşeleri tercih ediyorum :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder