9 Kasım 2011 Çarşamba

Bayram :))

öhömmm öhömmm :)) ben geldim...
Öncelikle şunu söylemeliyimki çok acayip yorgunum perşembe, cuma geçmek bilmeyecek gibi..
şuan çok pis moda girmiş bulunmaktayım. kuruldum masaya arkadan hafif hafif bir fon müzigi yanımda kolam felan çok acayip hazırım yazmaya :)
Ne kadar yorgun olsam da güzel bir bayram geçti, geçiyoda tek şikayetim yeterince dinlenemedim o. başka herşey gayet güzel. Son iki bayramdır gayet kalabalık sıcak ve keyifli bir bayram geçiriyorum. Ne kadar kalabalık olursak bayram okadar şen şakrak geçiyor.Ramazan bayramında memleketteydik gerçekten de başka bir bayram havası oluyo oralarda. Bu bayramda da akrabalarımız geldiler beraber oturduk kalktık yedik içtik eski yeni muhabbetler sürdü gece yarılarına kadar insan hayatında ki eksikliği fark ediyo sanırım o sıralarda.
Bizler böyle güzel bayramlar geçirirken hayatlarında bayram nedir unutanlar yaşadıkları acılardan dolayı bayramı geçiremeyen insanlar var ki onlar insanın boğazında düğümleniyor.
Hayırlısıyla bu bayramı da geride bıraktık darısı diğer bayramların başına. Sevdiklerimizle ailemizle beraber nice sağlıklı mutlu umutlu nice bayramlara...

Şunu da belirtmeden geçemiycem kalan 2 günde tatil olsa fena olmazdı hani :))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder