7 Ağustos 2011 Pazar

Senden Sonra

SendeN soNra
Senden sonra

Film öncesi gösterilen
Fragmanlarda bile agladım
Sensiz sinema oyunlarında

Senden sonra
Ne kendimden gecebildim
Ne senden ileri
Attıgım her adımda
Ayak izlerimde
Kaybettim seni

Senden sonra
Santranc tahtasında
Piyon kadar
Caresizdi ayaklarım
Sah mattı yalnızlıgım

Senden sonra
Dokunmaya calıştım
Aynalarda ruhuma
Coktan gitmişti ardından
Ruhumda oysa

Senden sonra
Arkadasların geldiler
Ve her zaman söylenen
Seyleri söylediler
Gözlerin bakışlarında

Senden sonra
Resminin yerine
Yalnızlıgımı astım duvara

Senden sonra
İçime baktım
Bakarken düştüm
Ta en dipte
Birde baktım
Yine sen
Yine mi sen

Senden sonra
Ne birinci tekil şahıs kaldı,ne üçüncü
Birinci çogul ise rüzgara karıştı
Ne deniz getirebildi onu,ne bahar

Senden sonra
Renkler soldu
Birtek siyah kaldı bana saclarıma hapsettigin
Birde yüzünü birkez olsun göstermeyen rüya cinleri..

2 yorum: