22 Mart 2011 Salı

nrmnozata***

bütün gece hatta sabaha kadar
düsündüm...düsündüm
sana okadar cok sey söylemek istiyordum ki
hepsini sırasıyla yerlestirdim kafama
ezberledim de...
aynen bunLarı ; ezberledigim gibi aynı sırayla aynı sekilde söylicektim sana
önce sana sorucaktım söylemek istediklerini
dinliycektimm...
tek kelime etmeden
susup sadece dinliycektim seni
sonra sıra bana gelicekti
aynı sekilde davranmanı istiycektim
sadece dinlemeni,müdahale etmeden susup beni dinlemeni
hep düsündüm hep kurdum kafamda
sabaha kadar
düsündüm...düsündüm...düsündüm
düsündükce gereksiz,anlamsız olduguna karar verdim
yapmıycaktım,söylemicektim sana hic birini sana
gücüm yoktu belkide
ama hayır söylemem gerekiyodu
bilmen gerekiyodu tüm bunları
ve yeniden
düsündüm...düsündüm...düsündüm
ve bi karar verdim
kücük bi '' eLveda '' oLucaktı benimkisi
buna karar vermiştim sabahın ilk ısıklarında
kücük masum bi ELVEDA...
biliyorum isyan edicektin
bagırıp cagırıp küfürler savurucaktın yine
ve ben..!
bu sefer sadece dinliycektim seni
ben son cümlemi söylemiş olucaktım sana
bundan baska cümlem olmıycaktı artık sana
ELVEDA...
işte bu herseyin sonuydu
biten bi geceyle beraber
sende bitmiştin...
batan günesLe sende kayboLmustun artık...
yeni bi güne dogan günesLe beraber
ben tekrar dogucaktım
ve işte yeni bir hikaye...
en acıLı hikayeme vedam...ELVEDA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder