23 Mart 2015 Pazartesi

Bu aralar


Fazlaca uzak kaldım buralardan uzun bir zamandır. Boşluğu da hissediliyo epeyce :)
Ah bu uzaklığımın en büyük sebebi taşınmış olmamız ve henüz yeni evimize internet bağlatmamış olmamız :)
Bide bazen uzaktan bakmak seyretmek iyi oluyor hayatı. Sessizce çekilip kenara herkesten uzak kendi içinde.
Lakin tabi hayattan da kopmamak lazım :)



Neyse ben şimdi buraya kadar gelmişken buraya bi film önerisi bırakıp gideyim :)
Hepiniz duymuşsunuzdur 'Kocan Kadar Konuş' kitabını sinemaya uyarladılar ve filmini çektiler.
Dün izledim bende ve ba-yıllll-dımmmmm tek kelimeyle :) Çok eğlenceli bir film olmuş her saniyesini kahkahayla izleyeceğiniz.

Bundan önce 'Hadi İnşallah' filmini izlemiştim ve çokta beğenmedim. Kitabını okurken çok daha fazla eğlenmiştim kesinlikle.
Ama bu güzel bir uyarlama olmuş sıcacık bir film :)

Neyse kısaca fırsat bulduğunuz ilk an gidin ve filmi izleyin derim :)


Kalın Sağlıcakla.! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder