31 Ekim 2012 Çarşamba

'Hiç Kimse Siradan Degildir.'


''Neden ben?''  diye sordum Tanrı'ya. Bir şey söylemedi.
Güldüm ve yıldızları izledim. Yaşamak güzeldi.


Öncelikle bu kitapla şunu kesin olarak anladım ki ben sevdiğim kitapları daha yavaş okuyorum, normalde sevdiğimiz kitapları hızlı hızlı okuruz ama bu durum bende tam tersi, sanırım onlardan kopmak istemiyorum. Esas kahramanla öyle bir bağ kuruyorum ki sanki normal hayatımda biri ve ben onu daha çok okumak, onun anlattıklarını daha çok dinlemek istiyorum. Böyle de ruh hastasıyım :))Hani bir söz vardı ya tam hatırlayamıyorum ama 'daha iyi kitapla tanıştıkça beraber olduğum insan sayısı azalıyor' felan gibi birşey, siz ana fikrini anladınız :))
Aynı onun gibi ne kadar çok iyi kitapla karşılaşırsam gerçek hayatta yalnız kalıp, kitabın ana kahramanıyla arkadaş oluyorum sadece onu okuyorum.
Bu kitabı Kitaplaşma Etkinliğindeki eşim sevgili Şirin göndermişti. İstedik ki böyle bir şey yapıyoruz madem bizimde istediğimiz, merak ettiğimiz kitaplar olsun paketimizde. Bende kendisine okumak istediğim kitapları söylemiştim o da bunu göndermişti iyi ki tercihi bu kitaptan yana olmuş ve bunu göndermiş :)

Kitabın ismi ve içeriği kesinlikle birbirini anlatıyor. Kitabı bitirdikten sonra bu ismin ne kadar da bu kitaba uygun olduğunu ve içeriği direk yansıttığını anlayacaksınız.

Kitapta taksi şoförü ve genellikle arkadaşlarıyla kağıt oynayan vasıfsız genç Ed Kennedy ve onun posta kutusunda bulduğu bir iskambil kağıdıyla değişen hayatını gayet sürükleyici bir dille anlatıyor.
Kitabı okurken ara ara bazı kesitleri instagram hesabımdan paylaştım :)
Kitapta beğendiğim ve dikkatimi çeken yerlerin altını kalemle çizmeyi felan sevmediğim için postitlerle ufak ufak işaretler bıraktım ve genellikle fotoğrafladım :)

 instagram için - nerminozata follow edin anacım :))

Sonuç: Kitabı okuyan kimse pişman olmaz bence ve mutlaka okunması gereken kitaplardan bir tanesi 'en'lerimin arasında ki yerini aldı bile hem de üst basamaklarda :))

Sırada ki kitabımda bir Ayşe Kulin eseri, yazarın okuduğum bu ilk kitabı olacak. Metroda reklamlarını gördükçe merak ettim acaba nasıl birşey dedim. Arka kapağında ki yazıyı okudum sevdim de bakalım kitabın geneli nasılmış :))

Ayşe Kulin - Bora'nın Kitabı

Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder