20 Ağustos 2012 Pazartesi

Kitaplasma Etkinligim :)

Merhabalar ifenim bayramın ilk günü ne yapılır diye düşünürken bir post hazırlama kararı aldım ve postumun kahramanı katıldığım ilk etkinlik olan kitaplaşma etkinliği oldu :)
Geçenlerde sevgili Rüzgar'a Doğru'nun gerçekleştirmiş olduğu 2.kitaplaşma etkinliğine katıldım ve çok sevgili adı gibi kendi de çoooook Şirin olan Eflatun blogunun sahibesi ile eşleştik.
Kendisi benden önce davrandı ve hemen maille ulaştı bana konuştuk, anlaştık ve kaynaştık bir güzel :)
Daha sonra bir mail atıp kargomun kargoda olduğunu bildirdi o andan itibaren bir heyecan bastı beni. Etkinliğe ilk katıldığımda acaba kiminle eşleşeceğim diye düşünüyordum ve sonunda şanslı çıktım sevgili Şirin'le eşleştim.
Benim şansıma sanırım kargonun gelmesi biraz uzun sürdü, paket 3 günde anca karşıya geçti :) İstanbul işte yaşam zor burada.
Neyse fazla uzatmayayım cuma günü kulağım kapıda kargonun gelmesini beklerken zil çaldı ve iş arkadaşlarım hadi gözün aydın Nermin kargon geldi dediler zira onlarında kafasını şişirdim neden gelmedi bu hala diye :)
Sonunda kargocu içeri girdi ve paketimi verdi çok şükür :) Şimdi gelelim içindekilere :)
Bu paketimin ilk geldiği dakikalar hemen fotoğrafladım çok güzel hazırlamış paketleri pembe kurdelelerin rengini severim :)) Hediyelerimin yanı sıra güzel de bir not yazmış sevgili Şirin buradan da teşekkür edeyim tekrar :)

Düşünceli arkadaşım güzel bir fikirle paketimi kitapyurdu nun gazetesiyle renklerdirmiş ve bir de not düşmüş. 'Bir kitap kurdu için gayet uygun olabileceğini düşündüm' demiş ve bravo doğru karar diyorum. Ne kadar özendiği buradan da belli değil mi :)
İşte hediyelerimin tümü :)
İstediğim ve merak ettiğim bir kitap, 
güzel bir film olduğuna inandığım ve en kısa sürede izlenecek olan güzel bir film,
Desenlerini çok sevdiğim güzel bir fotoğraf albümü,
Çeşitli kozmetik ürünlerim,
Kitabımı okurken keyifle içeceğim kahvem ve çaylarım,
Ve keyifle yiyeceğim çokomellerim :))
Bir Aradayız, Hepsi Bu
Fotoğraf albümüm.
Hem fotoğrafları çok severim hem de üzerinde ki desenleri tam denk gelmiş içimi okumuş sanki :)

Son olarak Şirin'e ne kadar teşekkür etsem azdır beni çok mutlu etti ve paketi özenle hazırladığı okadar belli ki o çayların bile köşelerini delip birbirleriyle pembe kurdele ile bağlamış uyumlu olsun diye. Tekrar Şirin'e çok teşekkür ediyorum buradan umarım baki kalacak bir arkadaşlığa ilk adımımız olur bu.

P.S. Sevgili Rüzgar'a Doğru'nun güzel sahibine de teşekkürlerimi iletiyorum buradan böyle etkinliklere ev sahipliği yaptığı için, devamını bekliyoruz :)
Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder