24 Ağustos 2012 Cuma

kacıs noktalarım istilaya ugradı.

Deşifre olmuş resmen hayatım. Ben ne kadar insanlardan kaçarsam o kadar takip edip arayıp buluyorlar beni.
Herkesten uzak başka alemlere gidiyorum, nasıl oluyor anlamıyorum dönüp dolaşıp bana geliyorlar. yazdıklarımın her bir kelimesine bir anlam yükleyip üzerlerine cuuk diye oturtuyorlar. Çünkü biliyorlar kalıp onlara ait.
Ben yazdıkça onlara fırsat doğuyor, onlara fırsat doğdukça ben yazıyorum.
Belki mutluluklarımı elimden aldılar ama satırlarla aramda ki sevişmeye kimse dil uzatamaz. Onların namusu bizim aşkımızdan daha temiz olamaz.
Seviyorum yazıyorsam bu sen değilsin bilmelisin,senden başka herhangi biri ama sen asla.
Nefret ediyorsam bu herhangi biri değil sadece sensin üstüne alınabilirsin, çünkü içimde ki nefretim bizzat sana biçilmiş kaftan güzelim.
Benim kaçış noktalarım sadece kendimden kaçtığım anlarda vardır, yani sen buralara ulaşamazsın. Bil ve uzaklaş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder