3 Haziran 2012 Pazar

merhaba!

2 gündür sahalardan uzak kaldım zira kendime ek iş buldum çalışıyom ben yaa :D Çalışmayı bu kadar sevdiğimi bilmiyordum yalnız. İnsan sevdiği, mutlu olduğu ortamlarda daha enerjik, pozitif ve yararlı olabiliyor bi kez daha kanıtladım bizzat kendime.
Bir arkadaşımın vesilesiyle ilk kez dün gittim bende, tabi tanıdık olması büyük avantaj lakin çalıştığım diğer insanlarda çok çok iyiler ve yardımseverler. Özellikle bi tanesini iki günde de olsa çok sevdim, çok yardım ediyo bana sağolsun.
Hafta sonu uykumdan ve etkinliklerimden sanırım bir süreliğine çalışma hayatına terfi ettim. Haftaiçi de çalışıyorum fakat haftasonu çalışmak çokta koymadı bana açıkcası :))
Neyse durumlar böyle işte hayatımda ki gelişmeler bundan ibaret şuan herşey yolunda çok şükür :)) Ama gitmek istediğim Rembrandt sergisine gidemedim o birazcık üzdü beni :) Umarım sizlerinde keyifleri yerindedir.


Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder