29 Mart 2012 Perşembe

Uzun zamandır elimde olan kitabı bitirdim sonunda. 1 ay öncesi felan almıştım dün şükür bitirebildim, toplamda 141 syfa olan bir kitap bu kadar uzun sürermi tabiki sürmez ama ben gibi bir faktör olunca böyle uzuyor işte.
Daha önce bir yazımda belirttiğim gibi okumayı çok seviyor fakat okumamak için kendime bahaneler üretiyorum, çok tembelim sanırım bu konuda :(
Neyse gelelim kitaba arkadaşımın tavsiyesi üzerine almıştım dediğim kitaptı kendisi.
Kitabı okurken öldüm,bittim diyemem aslında dediğim gibi aslında içerisinde yazan birçok şeyi zaten bende biliyorum.
Ama kitabı okuyup çok beğenenler olmuş,hatta milli takıma bile tavsiye etmişler :)
Ben çok birşey diyemeyeceğim ama merak edenler varsa okuyabilirler kararı onlar versin :)
Kitap birde geri iadeli, yani okuyup beğenmediysen iade edebiliyorsun tekrar.
Tabi ben böyle birşey yapmayacağım,diğer kitaplarımın yanına kaldıracağım onu.


Ve artık sıra merakla beklediğim 'BİR GÜN' kitabımda :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder