30 Mart 2012 Cuma

Şimdi herşey yolunda giderken nerden çıktı bu kasvetli hava. Hem hava karardı hem yağmur yağıyor. Bahar geldi içimiz kıpır kıpır oldu derken yine geldi soldurdu içimizde ki tomurcuğu bu İstanbul havası. Zaten eskiden beri söylendiği gibi İstanbul'un havasına güven olmazmış ama biz bi ümit havalar artık ısındı dedik.
Neyse bu yağmurla beraber annelerin sözünü dinlememiz gerektiğinin bir kez daha farkına vardım.
Meteoroloji uzmanı annem :) dün akşam beni uyardı, yarın yağmur geliyormuş diye sen ona göre giyin dedi.
Bende aynen öyle yaptım ama sabah şemsiye almadan çıktım evden ve yolun yarısından geri dönmek zorunda kaldım yağmurun atıştırdığını görünce. Şimdi yanımda şemsiyem var da rahat giderim eve diye düşünmekteyim.
Artık bu kasvetli havalar yerini güneşe rengarenk açan çiceklere ve taptaze bahar havasına bıraksa iyi olacak yoksa çok kızıcam ama :)
Neyse bugün Cuma bari onu düşünüp huzur bulayım biraz, dinlenicem hafta sonu. İnşallah havalarda ısınıcak artık.


Herkese İstanbul'un kasvetli havasından uzak günlük güneşlik günler diliyorum.En azından öyle düşünelim :)


Sevgiler!

2 yorum:

  1. ankara'dayım ben! en azından yağmur yağıyor orda, buraya geçtiğimiz hafta yine kar yağdı :/

    yok toplanalım, izmir'e dönelim, olmayacak bu iş böyle :P


    decodeniquo.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. İzmir kesinlikle doğru karar :)

    YanıtlaSil