28 Aralık 2016 Çarşamba

Bir dizi * Seviyor Sevmiyor


 Minnak yigeniminde dedigi gibi 'halaa seviyor sevmiyor mu o :)'

Benim minnak dizim Pazar gunlerimin eglencesii tabi gec saatte bittigi icin Pazartesimin uykusuzlugu ama olsun :)

Yaz dizisi olarak basladı fragmanını gördugumde sevicegimi anlamıstım :)

Hikayesi degisik gelmisti güncel dizilere bakarak ilgimi cekti.

Çocukluk arkadası olan Yiğit ve Deniz`in hikayesi. Yiğit 15 yıl sonra Türkiye ye gelir ve Denize mail atar hikaye burdan itibaren başlar. 
Ama bu dizide en sevdiğim şey kesinlikle Zeynep Çamcı yani Deniz :)
Kendisini zaten öncesinde de severdim ama bu dizide bambaska bisey olmus ya mimikleri oyunculugu o kadar tatlı ki onu izlerken çok fazla gülüyorum.
Aslında şu yakın arkadas diye gecinen İrem haric sanırım hepsini seviyorum :)


Dizi bir Kore yapımından alıntı She was pretty isimli...
Orjinal afişi yanda ki gibi.

Bu ara Kore versiyonunu da izlemeye başladım dizinin en az bizim ki kadar sevimli :)
Hele konuşmaları :)

Tabi onlar 16 bölümlük felan çekmişler diziyi bizimkiler uzattıkları için bazen bazı yerlerde sıkabiliyor seyircileri ama sonradan toparlanıyo tekrar.

Birde bencee bizim başrölümüz daha tatlııı :)

Neyse genel olarak böyle seveceğiniz bir dizi sevimli romantik komedi arada duygusala bağlayan :) İzlemek isteyenler için Pazar günleri Atv de :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder