4 Ağustos 2013 Pazar

yazdımgitti.

Gelmiş beni affedersen hep yanında olurum diyen insan, yıllar önce beni bırakıp giden insanla aynı kişi. Değişen tek şey aradan geçen uzuncaaaaa bir zaman olsa gerek 5 yıl kadar felan.
Bide hayatımda ilk defa gitme dediğim adam olur kendisi.
Ne büyük çelişki dimi.?
Hala ona inanmamı bekleyecek kadar da iyi niyetli.
Diğer yandan da onları yara bandı olarak kullanmadığım için bana kızan insanlar var, sırf onları üzmek istemediğim için benden uzak kalabilsinler diye uğraşıp onlara iyilik yaptığım ama bunun farkında olamayan insanlar. Kızsınlar bakalım elbet geçer kızgınlıkları. O kadar da kendimi biliyorum ki sırf kızgınlıktan saçma sapan konuşmalarına, can yakmalarına tahammül ediyorum.
Ama benim hayallerimi kullanıp, onlara tamamen saf duygularla bahsettiğim inançlarımı kullanıp aklı sıra intikam alıp içlerini soğutmaya çalışmaları çok saçma.
Hep 'ben seni üzmem' cümleleriyle başlarlar zaten söze. Sonra bi canlarını yak, işlerine gelmeyen bi hareket yap işte ozaman senden ala kötüsü olmaz. Sorsan seviyolardır hee.
Seni hiç üzmek istemez, hiç kırmak istemezler. Hatta garantisini bile verirler okadar eminler 'ben seni üzmem asla.'
Hı hı evet üzmezsiniz, ta ki siz üzülene kadar. Ozaman gözün ne sevdiğini görür ne verdiğin sözleri.
Bazen sizleri kendimden uzaklaştırarak ne kadar doğru bi karar verdiğimi düşünüp kendimle gurur duyuyorum ya.
Diğer bi yandan verdiğim kararlardan pişmanlık duyuyor, özlüyor sonra yine doğru bi karar verdiğime kendimi ikna edip yola devam ediyorum.
5 seneyi insan kolay kolay söküp atamıyormuş doğal olarak. Ara ara pişman olup kaderime razımı olsaydım diyorum, sonra etrafımdakilerin mutluluğunu görüp vazgeçiyorum 'iyi yapmışım' diyorum.
Tüm bunların ortasına bir de gelip impossblemız eklendi. Bay bal surat.
Ne geliyo ne gidiyo arafta bırakıyor beni it.

Ya bunları yaşa yaşa sonra da gel sev de.
He annem oldu nasıl seveyim la ben.
Çok şükür gönlümüz de piç değil hani.

He bi de ne boktan bi işim var benim ya ondan da şikayetciyim çok şükür.

Neyse birazcık fazla konuştum galiba. Ulan insanın hayatında karşısına oturtup şunları anlatıp sabaha kadar konuşacak hiç mi kimse olmaz lan.? 
Olmuyomuş demek ki.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder