21 Haziran 2013 Cuma

Şehirler.

Bazı insanlar kalabalık şehirler gibi. 
Akılları, kalpleri hep karışık ara sokaklarla dolu.
Hangi yöne gitsen semtine dönememe ihtimalin var.
Yol tarifi istiyosun,
O seni en karışık mahallelere, sokaklara sürüklüyor..
Çıkmak istedikçe kayboluyorsun nihayetinde şehrin içinde
Kalabalığında
Çekiciliğinde.
Ne bir adım ileri gidebilirsin, ne bir adım geriye.
Hedefine ulaşamadıkça daha cesur olursun, daha kararlı
İçinde kayboldukça daha da seversin
Çünkü kendini özgür hissedersin
O an tüm baş döndürücülüğüyle senindir o.
Tıpkı senin gibi.!
Senden uzaklaştıkça
Bir adım daha yaklaşıyorum ellerine
Yüzünü dahi görmekten kaçarken
Bi an yüreğinin en dibine iniyorum.
Kalabalık şehirler de olduğu gibi
Ne kadar insan kalabalığı olsa da yüreğinde
Ben en çok orada kendimi hür hissediyorum
Sokakların yabancı ama şehrin benim yaşadığım yer.
Tüm ara sokaklara girsen de kaçarak
Bütün çaban yine benim içimde kaybolmak için.
Bir adım uzağa gitsen de benden
Yine ilk köşe başından bana döneceksin.

*nerminözata

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder