29 Mart 2013 Cuma

Zaman Yok Enerji Yok.

Gerçekten de zamanı varken insanların birşeyleri yapabilmeli, bu zamanı iyi değerlendirmeli insan. Zira sonrasında zamanında olmuyor, enerjinde.
20 gün kadar önce felan işe başladım ve haftanın sadece 1 günü iznim var o da Cuma günü. Bu izin günümde de evdemi dinlensem, kaçırdığım dizilerin tekrarınımı izlesem, diğer günlerde yeterince dağıttığım odamı mı toplasam yoksa dışarı çıkıp iki havamı alsam napsam bilmiyorum sığamıyorum bir güne :)
Ama bundan önce yaklaşık 5 ay kadar evdeydim ve her şey için çok çok fazla zamanım vardı ama ben bu zamanımı ne kadar değerlendirebildim tartışılır tabi.
5 ay boyunca topu topu bir, iki haftamı gerçekten değerlendirebilmişimdir heralde.
Şimdi zamansızlıktan şikayet edecek gibi duruyorum ama sonra aklıma ozamanlar geliyor ne kadar da haksız olduğumu düşünüyorum aslında.

Aslında ne kadar da doğru ve gerçekçi bir paylaşım olmuş yan taraftaki. 
Aslında bir şeyler yapmak için çok çok fazla parayada ihtiyaç yok. Misal ben öyle bi yerde oturuyorum ki yürüyerek sahile inme olanağım var hemde çift taraflı, ama ben evden kalkıp gidip biraz yürüyüş bile yapmadım, temiz hava almadım.
Şimdi de zamanım olsa da bir şeyler yapsam düşüncesindeyim haksız olarak.
Neyse eğer zamanınız varsa gidin değerlendirin, kendiniz için bir şeyler yapın hiç birşey yapamazsanız bile kitap okuyun, o bile o kadar iyi geliyor ki.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder