10 Mart 2013 Pazar

Bir Öneri - Beni Böyle Sev

http://www.facebook.com/BoyleSev?fref=ts
Trt1 ekranlarında yeni bir dizi başladı 'Beni Böyle Sev'
Her Pazartesi günü Trt1 ekranlarında yayınlanıyor, şuan 4.bölümü çok yeni başladı yani dizi. Pazartesi günleri 'Karadayı' dizisini izlediğim için soluksuz bu diziyi izleyemedim ilk 2 bölümünü kaçırdım.
Daha sonra haftaiçi birgün aklıma geldi ve açtım internetten ilk bölümünü izledim ve hemen peşine ikinci bölümünüde izledim.
Bir çok diziden daha yalın ve sevecen. Zaten başrol oyuncusu Zeynep Çamcı'yı çok beğeniyorum çok sempatik bir yüzü var. En son Emir'in Yolu'ndan hatırlarsınız Can rolünde bir polisti, ondan öncede Leyla ile Mecnun'da oynamıştı.
Onun mimikleri diziye çok çok ayrı bir güzellik katıyor. O kaşını kaldırması felan acayip sempatik bi kız ya :)
Dizide hiç göze batan bir karakter yok tüm oyuncular gayet rolüne uygun.
Dizi bence ve takip ettiğim kadarıyla bayaa bir seveni var onlarda öyle düşünüyorlar çok samimi bir dizi. Geç ailenle tv karşısına otur keyifle izle. Ne bir abartma, ne böyle haddinden fazla dram ne de kavga gürültü hiç rahatsız edici unsur yok :)
Umarım hep böyle samimi devam eder, ozaman inanıyorum ki keyifle izleyebileceğimiz uzun soluklu bir dizi olur. Orhan Gencebay'ın şarkılarıda diziye ayrı bir güzellik katıyor :)
Ben izledim sevdim, samimiyetiyle insanı kendine bağlıyor bence sizde izleyin :)

Sevgiler.

1 yorum:

  1. Hi theгe colleaguеs, itѕ impresѕive рieсe оf wгiting on the tοpiс of tutοrіngand fully exрlained,
    keеp іt up all the time.

    My ѕіte: SEOPressor V5

    YanıtlaSil