8 Aralık 2012 Cumartesi

Ayse Kulin • Bora'nın Kitabı

Merhabalar sayın okuyucularım :))
Şuan yatıp uyuması gereken yerde ben deniz bir yandan Rihanna dinleyip bir yandan da bu satırları yazıyorum açtım beyaz ekranımı. Zaten yarın işe geç gidicem erkenden yatmasamda olur dimi (zügürttesellisi)
Her neyse biz konumuza dönelim.


Malumunuz Ayşe Kulin'in kitabını okuyordum araya bir sürü şeylerin girmesi nedeniyle ya da bunları benim bahane etmem gereğiyle sevgili kitabım yeni bitti. Bende notlarımı aktarayım dedim.
Yine herzaman ki gibi ara ara kitabımdan kareleri instagramdan paylaştım, arada bir sevdiğim dizeleri twitterda yazım felan öyle geçinip gittik :)
Kitabın adı Bora'nın Kitabı ve bu Bora daha önce Gizli Anların Yolcusu adlı kitabında tanıtılan Bora'ymış yani ben o kitabı okumadığım için bilmiyorum orada yer aldığını :(
Kitaba gelince okunulabilir bir kitap, isminden de belli olduğu üzere Bora'nın geçmişi ve hayatını, hatalarını, çocukluğunu anlatan tamamen Bora'yı anlatan ve Bora'nın ağzından anlatılan Bora'nın Kitabı. Güzel ve kolay anlaşılabilen bir dille anlatılmış. Okurken aynı zamanda acaba ne anlatmaya çalışmış diye durup düşünmek zorunda kalmıyorsun. Günlük tarzında yazılmış akıcı bir kitap.
Ben okudum güzeldi :)

Sırada ki kitabım ise yine Ayşe Kulin gibi ilk defa okuyacağım Kahraman Tazeoğlu - BamBaşka.
Aslında sosyal medyada takip ettiğim bir yazar ama neden daha önce alıp okumadım bende bilmiyorum, daha doğrusu önceleri pek kitap okumadığım için sanırım es geçtim bir çoğunu.
Bu sene katıldığım Tüyap Kitap Fuarından aldım bu kitabı, tüm kitaplarını karıştırırken bundan başlama kararı aldım ve start veriyorum :)

Epeyce bir seveni olan ve çok sıkı takip edilen bir yazar aslında kendisi. Bende bu kitapla daha yakın olacağım ona.
Severek okuyacağım bir kitap diye düşünüyorum. Kitabım bitince yine sonuçlarıyla burada olacağım :)

Şimdi uyuma vakti zira yarın iş var. Bende ki de haftasonu sendromu işte ayrı bir olay oda :) Şuan bu postu oluştururken bilgisayarımında sarzı bitti ne hoş oldu yani, neyse allahtan telefonlar var yardımcı bilgisayarlar :) ben gidiyim artık :)



İyi Geceler.
Sevgiler!

2 yorum:

  1. Eğer Ayşe Kulin 'den tek Bora'yı okuduysanız çok eksik kalmışsınız diyebilirim... size hemen mükemmel aklıma gelen Kulin kitaplarını sıralayım.
    Sevdalinka
    Adı Aylin
    Nefes nefese
    Veda
    Umut .... bunlar benım en sevdıklerım ki Bora ile kıyaslanmayacak kadar harikalar :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Ayşe Kulin'e Bora'nın Kitabıyla merhaba dedim, geç kalmış olabilirim ama tavsiye ettiğin kitapları mutlaka alıp okuyacağım :) tavsiyelerin için teşekkürler.
      Sevgiler

      Sil