15 Kasım 2012 Perşembe

Today


Hazır evdeyken ve havalar tam olarak bozulmadan fırsat buldukça bende boş durmayayım gezeyim diyorum bol bol :) Bugünü de Eminönü günü seçtim ve Kürkçü Han senin Şark Han benim bol bol gezdim fırsat buldukça fotoğraf çektim ve instagram da paylaştım :))
Kendime cici cici telefon kapları aldım gitme amaçlarımın asıl sebebinden biri oydu aslında :))
Sonra aradan bir saat ve çantayı da hallettim, onlarıda fotograflayıp paylaşırım inşallah :)
Hep ertelediğim boyunluk örme çalışmalarıma artık hız verdim ve bugün birkaç renk ip aldım kendime :) Ona da başlayınca aşama aşama ayrıntılı bir post oluştururum :)
Güne ait birkaç fotoğraf paylaşıp iyi geceler diliyorum :))  






2 yorum:

  1. şahane kareler.Güzel havaların tadını cıkarmak lazim :)

    bloguma da beklerim.Takibimdesin sen de edersen mutlu olurum :)

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim takipteyim :)

    YanıtlaSil