12 Ekim 2012 Cuma

Genclik.

Bugün yine muhabbet konusunda daldan dala atladığımız arkadaşımla konuşurken laf birden satanistlere felan geldi. Bir ara etrafında çok insan varmış o tiplerde. O dönemleri bilirsiniz işte kedi kanı içmeler felan :)
Sonra 3 kişi 1 kızı öldürmüşlerdi 1998 yılında felan yanılmıyorsam. Neymiş efendim kafası güzel alkolik satanist beyefendimiz şeytanla konuşmuşta birini kurban etmeleri gerekiyomuşta o yüzden kızı öldürmüşler felan.
Sonra aklıma birden kendi gençliğim geldi gerçi hala gencim de blue çağımız, ergenliğimiz diyelim hemen geri bi tarama yaptım ve gözden geçirdim geçmiş zamanı.
Sonra durdum ve çok şükür dedim yeaa ne satanist oldum, ne emo dediklerinden oldum ne de süslü püslü kokoş ablalarımızdan :))
Ayrıca çok büyük alkış bana hiç sigara ve alkol işine de bulaşmadım :D
Gençliğin bana yaptırdığı en büyük hata arada atarlanıp anneme bağırmamdı heralde offf aklıma geldikçe kahroluyorum ya, neyse ki Allah bana bunu telafi etme şansı verdi ve şuan herşey çok düzgün, hatalarımı anladım ve telafi ettim. Neyse burayı uzatmasam iyi olur kendi açımdan darlanıyorum yoksa :))
Dediğim gibi çok acayip zararsız bir gençlik geçirdim ben yaa şimdi düşünüyorum da çok şükür tekrardan :)
Ne siyahlara büründüm, ne gözlerime kapkara makyaj yapıp saçımı havalara dikip dolaştım ne de ooooyoooo diyip vücudumun her hangi bir bölgesine faça attım. Tatlıdır lan benim canım kıyamam ben öyle hayatta kendime :D
Lisede bi kız vardı gögsünün üstüne faça atmıştı bir sürü çizik vardı, nasıl kıymış lan kendine derdim ama üniversite çağımda anladım ki insan bazen öyle noktalara geliyo ki o an gözü hiç birşey görmüyor. Sinir krizi dedikleri şey o olsa gerek.
Tamam yine kolumu felan jiletlemedim ama canına kıyamayan ben kafamı duvarlara vuruyodum bi ara, o kriz bi geldimi insan gözü hiç birşey görmüyor. O an elimin altında ne varsa duvara fırlatırdım hep.
Hee iyimi oldu yok olmadı sonra çok pişman oldum gerizekalı nermin sinirlendin kırdın da noldu dedim kendi kendime sonrasında ama son pişmanlık dedikleri de bu işte :D
Kafamı da yatağın demirlerine felan vurmuştum birkaç kez şuan ki ruh hastası halim, tavrım ordan mı kaldı acaba? :D

Şu gençliğimin bana ettiği en büyük haksızlıkta senelerce beni bi aşka hapsetmesi oldu heralde.
Neyse hali hazırda ben ergenliğimi gayeeeeet normal bir çocuk olarak tamamladım da bu yıllar bana niye böyle bi kazık attı anlamadım.

Heee bide yarından itibaren işsiz güçsüz bir insanım :D

Sevgiler.

Nermin Ö.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder