1 Ekim 2012 Pazartesi

bu bir sonbahar yazısı olmalıydı.


Dediğim gibi bu bir sonbahar yazısı olmalıydı ama olamadı, neden?
Çünkü bugün 1 Ekim ve istanbul'da hala hava sıcak. Eylülün son haftasını resmen ağustosun ortası gibi yaşadık bitirdik o ne sıcaktı öyle yaaaaa :)
Nedendir bilinmez içimde tarifsiz bir sonbahar aşkı var oldum olası daha çok sevmişimdir sonbaharı hatta KIŞ'ı bile. Bazen çok üşüyorum ama olsun en azından terlemiyorum, üşüsem bile bir çaresi var :) Belki ruh halimi daha iyi yansıtıyor diye, belki de 2 yıldır yazları tatil yapamadığım içindir bu kadar bana hitap edişi.
Zamanda çok hızlı akıp gidiyor bu arada fakat yaşananlar bir o kadar yavaş yaşanıyor. Zamana yetişmek ne zor iş.
Şu sıralar hissettiğim tek şey sadece yorgunluk, sanki geçen günlerin acısı çıkıyormuş gibi. Eylülü yorgun bitirdim,Ekime de yorgun merhaba dedim umarım hoş buluruz.
Eylül pek iyi geçmedi yurt genelinde ama umarım Ekim bunu telafi edebilir, gerçi telafi edilecek şeylerde yaşamadık ama neyse.
Aslında ihtiyacım olan tek şey sadece kendimle herkesten uzak 1 hafta, o da olmuyor benliğim de yerine gelmiyor. Bu kızda buradan şimdilik gidiyor...

Hoşçakalın.

buda benden gelsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder