13 Eylül 2012 Perşembe

bendee mimlendimm :))

Selma'ların en süpperi hatta fiberi supercellma tarafından ilk mimimi almış bulunmaktayım dostlarım. Kendi kendime aylarca benim neden mimimmm yookkkk diye dövünürken bu süpper insan sanırım iç sesimi duydu ve mimlendiğimi haber veren bir mail aldım bu sabah.
Zaten beni mimlese mimlese supercellma'cığım mimler diyordum bende bak hiç yanıltmadı beni canım yaa :))
Uzun zamandır da yazı yazmamıştım bu mim vesile oldu onun aracılığıyla. O vakit hemen yazmaya başlıyorumm buyrunuz :)

Günün nasıl geçti?
Şuan daha günün ilk çeyreğini bitirmiş sayılırsak, gün biraz değişik geçecek sabahtan belli oldu zira düğün vb. özel günler dışında ilk defa topuklu ayakkabı giydim :) Her ne kadar dolgu topuk olsa da yolda yürümeme bayaa engel oldu oyüzden diğerlerinden değişik birgün şuan itibariyle. Ve az önce katıldığım bir etkinlikten hediyelerim geldi ve acayip mıtlııı oldum yani günün şuana kadar olan kısmı çok çok güzel geçti. Akşamda arkadaşlarımla buluşucam ve hamburger yiyeceğim yani akşam da muhtemelen güzel geçecek :)) (inşalllah inşallaahhh)

İsim vermeden bahset,
İsim vermeden bahsettiğim bir insan var zaten, diğer yazılarımda da bayaa bi kendisi yer almakta. Bir kez de burada yazayım 'şşşşşş sen sen, sana diyorum yumurtayla yogurdu birbirine karıştırırmış gibi sevdiklerimle benim aramı karıştırıp karıştırıp bozmaya çalışan varlık amacına ulaşamayacaksın. heee bide dünyada hala bir tek senden nefret ediyorum biliyosun dimi ;)

Neden hep cam kenarı?
Birincisi o tarafta kendimi iyi hissediyorum, tüm insanlardan uzak kendi dünyamdaymışım gibi. Bide koridor tarafında oturuyorsam o yolculuk hiç bitmiycekmiş gibi geliyor, afakanlar felan basıyor ciddi anlamda, acayip sinirleniyorum kendi kendime. Cam kenarı mutluluk demek, sakinlik demek yani benim için :D Hem de acayip rahat uyuyorum ya ben cam kenarında kafamıda yaslayıp :) Bilet alırken hep cam kenarı diye baştan söylerim, biri yanlışlıkla felan benim yerime otursun direk çemkiririm cam kenarı benim derim ona göre :D

Bugün kendin için ne yaptın?
Valla sanırım prensip meselesi ben kendim için pek birşey yapmam. Hep başkaları için bişeyler yaparım. neyse bu da zaten en büyük sorunum heralde bir dokun bin ah işit gibi yazarım da yazarım buraya ondan gerek yok :) Ama kendime biraz daha özen gösterdim kendimi iyi hissediyorum mesela bugün. hee bide çikolata yedim :D

Twitter ana sayfanı aç ilk gözüne takılan,
Şuan biraz şüpheliyim ama açıyorum :D
Hayat Felsefesi @Hayat_Felsefesi Fal baktırdım barmene: ''Üç votkaya kadar her şey çok güzel olacak'' dedi. (John Milius)  adam haklı şimdi ben ne diyeyim :D

Düşün ki o bunu okuyacak,
Senin de Allah belanı versin diycem ama yok yok Hep o mesajları 10 kişiye göndermediğimiz için bu haldeyiz...

Kahkaha atmana sebep olan karikatürler,

Fırat ya adamım :D

zamanında bu yazımda belirtmiştim aslında bazılarını :D

Klavyeye bakmadan bir şeyler yaz,
jadş yamege  fidelim

Bir cümle düşün sonra kelimelerin yerlerini değiştirerek yaz,
nefret etrafımda iyi etmiyorum onlar hissediyorum kendimi fakat daha iyi olmadığında insanlardan.

Ctrl+V yap,
Bir cümle düşün sonra kelimelerin yerlerini değiştirerek yaz,

Bu mimi benim gibi yalnızlara ve bir gün elbet bana da bir mim gelir umuduyla bekleyen blogger arkadaslarıma armagan ediyorum. Gelin gelin çekinmeyin lütfen cevaplayın bu mim hepimizin :))
Kimi mimlesem bilemedim ya okadar bakındım ama :( Neyse herkese itafen olsun işte cevaplayan olursa ne mutlu bana.

Sevgiler.!

2 yorum:

  1. Eline sağlık bebem, ama sana mim dışında bir de küçük önerim olacak, ucundan ucundan bir şeyleri kendin için yapmaya başlamalısın. Geç kalmış sayılmazsın, ben de son 1,5 yılda edindim bu alışkanlığı. İlk fırsatta bununla ilgili bir girişim ve post bekliyorum, kontrol edip sözlü notu vericem, kanaatten kırarım bak haberin olaaa ;)
    öpüldün güzelcim, o üstte yazdığın samimi sözler için de teşekkürler ayriyetten ;) kalp kalp

    YanıtlaSil
  2. cesaretimi toplasam az biraz zaten birçok şeyi değiştireceğim ama nedendir bilmiyorum olmuyor bir türlü, sanırım onunda bir zamanı var bekliyorum. O zaman geldiğinde sözlüden 100 alacağım bak gör :))
    rica ederim canım onlar senin hissettirdiklerin.öpüyorumm bende kocaman.

    YanıtlaSil