18 Temmuz 2012 Çarşamba

Sabır sadece sabır.

sabır sadece sabır Allahım tek istediğim. Artık insanlara katlanamıyorum ve ben hayatımda ilk defa birinden bu kadar nefret ediyorum onunla da hep yüz yüze, beraber olmak zorunda kalıyorum.
Allahım nasıl bir sınavdan geçiyorum bilmiyorum ama başarısız olmaktan korkuyorum bu nedenle tek istediğim şey biraz güç ve sabır.
Yüzünü her gördüğüm de şeytan görmüş gibi olduğum bu insanı ne zaman görsem uykularım kaçıyor, sinirden stresten uyuyamıyorum bak işte bugün öyle bir gün. O meymenetsiz suratını gördüm uyuyamıyorum şimdi.
Son noktalarıma geliyorum artık. 
Anneme dedim ki ya ben bi hastalığa yakalanıcam ya da buradan taşınıcam yüzünü görmek zorunda kalmıycam böylelikle. Sevmediğin ot burnunun dibinde biter ya kendimi hep onun ustalıkla oynadığı oyunları, yapmacıklığını düşünürken buluyorum.
Ne günah işledik diyorum ne günah işledik de böyle birşeyi bize yaşatıyorsun yarabbim.
Her neyse yine patlamaya yüz tuttum en iyisi dökeyim içimi dedim belki rahatlarım bi de uyumayı deniycem bakalım başarılı olabilecekmiyim.?


İyi Geceler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder