3 Temmuz 2012 Salı

derin bir ohhh çektim

an itibariyle 'Seni yeniceemmmmmmmm MAT170' diyerek yola çıktığım ve burada hayatımın sorunsalı diye bahsettiğim lanet matematiği yenmiş bulunuyorum. Kurtuldum artık yaa düştü yakamdan çok şükür, sonuçlar açıklanmış mı bir bakayım deyip okulun sayfasına girdiğimde gördüğüm manzara karşısında çığlık atmamak için kendimi zor tuttum, zira saat baya bi geç olmuştu.
Neyse ben sevinç çığlıklarımı kendi içimde attım ileri ki günlerde yeterince dışa vururum zaten :)
Sıcağı sıcağına bu postu yazayım dedim ve yazdım :)
İnanmak gerçekten çok önemliymiş bir işe başlarken yapabileceğine, üstesinden gelebileceğine inanmak seni bir adım önde başlatıyor.
Neyse herkese sevgiler ben yarın gece Ankara'ya gidiyorum 2 hafta boyunca buralarda yokum, kendinize iyi bakın herşey gönlünüzce olsun :)


Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder