1 Mayıs 2012 Salı

Öncelikle bugün 1 Mayıs işçi bayramımız kutlu olsun. 
Bugünün tatil olmasını fırsat bilip acaba ne yapsak diye düşündük ve hafta içi çalıştığımız için gidemediğimiz Sosyete Pazarına gitmeye karar verdik :) Epey uzun zaman olmuştu gitmeyeli kim bilir kaç sene :)
Neyse bugün güzelce saat 11'e kadar uyuyup, kahvaltımı yapıp hazırlandım ve çıktım. Gittiğim de inanamadım 1 mayısı fırsat bilen herkes koşmuş pazara gelmiş tıklım tıklımdı tabiri caizse :))
Tatilin yanı sıra güzel havayı da fırsat bilen İstanbul halkı genç yaşlı demeden hepsi oradaydı. Bir tezgahın başında en az 10 kişi vardı bazılarını sayamadım bile karınca gibilerdi :) Ve millet resmen boks yapıyodu birbirine vura vura ilerlemeye çalışmalar felan çok fenaydı yani :))
Daha pazarın ortasına bile gelmeden sağ tarafımda gördüğüm tezgah beni bitirdi, kekler, börekler, yaprak sarması allahım nolucak benim bu boğazı büyüklüğüm yaa :( Hemen bi kutu yaprak sarması aldım ve yedim üstelik evde sıkı bir kahvaltı yapmama rağmen :( Biri bana dur desin abarttım bu yeme işini :(
Neyse kendime 2 tane siyah çanta, 1 tane elbise ve 1 tane de gözlük aldım, napıyım ama bir daha kim bilir nezaman gidebilirim oraya, aldım işte sefam olsun :)
Elbisenin boyu birazcık kısa ama oraya da lacivert fisto ile ek yapmayı planladık annemle elbise lacivert ve beyaz ağırlıklı olduğu için öyle güzel olacağına karar verdik :)) Yapınca bir postta onun için yazarım inşallah :))
Umarım herkesin günü güzel geçmiştir, benim güzeldi lakin yarın iş olduğunu düşündükçe biraz sıkıntıya giriyorum :))
Şimdilik bu kadar olsun. Bu arada gitmek isteyen olursa Sosyete Pazarı 4.Levent'te otobüs duraklarının arkasında :)


Sevgiler.!

1 yorum:

  1. tüm çalışanlarımızın geçmiş 1 mayısı kutlu olsun:)

    YanıtlaSil