9 Nisan 2012 Pazartesi

P.S I Love You • Not: Seni Seviyorum

Öncelikle şunu söylemeliyim ki son izlediğim filmlerin türü birbirine çok benziyor ve hatta aynı :) Hepsini izliyorum izledikçe duygulanıyorum, kendimden birşeyler buluyorum bir yerlerde ve oldukça etkileniyorum, bunu kendime neden yapıyorum bilmiyorum ama bu tarz filmleri seviyorum :)
Bugün yine evdeyken daha önce de izlemiş olduğum ve buna rağmen yine etkilendiğim bir filmi uzun bir aradan sonra tekrar izledim.
Zaten oldukça bilinen ve sevilen bir film kendisi, uzun uzun anlatmaya gerek yok. Konu, oyunculuklar felan çok başarılı. İzleyenlerini hayal kırıklığına uğratmayan bir film diye düşünmekteyim ben.
Birbirini çok seven bir çifti ve bir süre sonra eşini kaybeden bir kadının hikayesi aslı. Ama aslında her şey onu kaybetmesiyle başlıyor.
30. doğum gününde başlayan bir hikaye. Adam ölmek üzereyken karısına hayatına dair ufak ufak notlar ulaştırıyor, her ne kadar kendisi olmasa da varlığını hissettiriyor, kadının hayatının bir parçası hala.
Bu filmden etkilenmemin en büyük sebeplerinden biride artık kadının onu göremeyeceğinin farkında olup bunun acısını çekmesi. Zira bundan birkaç sene önce bende rüyamda erkek arkadaşımın öldüğünü gördüm, bir daha onu göremiycektim.Sabaha karşı uyandığım da çok şükür bir rüyaydı dedim ama uyandığımda ağlıyordum yani rüyamda değil gerçekten ağlamışım.
Bir de şöyle bir gerçek var ölüm bu mutlaka ki bir gün hepimizi bulacak, tabi ki hiç birimiz sevdiklerimizi kaybetmek istemeyiz ama hayatında tek gerçeği bu olsa gerek.
Neyse böyle kötü şeyleri bir kenara bırakalım artık, film izlenebilecek güzel filmlerden bir tanesi tavsiye edebilirim :)




Not: Seni Seviyorum

Sevdiklerimizle beraber sağlıklı ve çok güzel dolu dolu günler diliyorum herkese
Sevgiler!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder