13 Nisan 2012 Cuma

merhabalar :)
Tchibo'nun bu hafta ki renkli konseptini görünce dayanamadım bir post oluşturayım dedim :)) (biraz geçte olsa)
Şuan kendileri Mor ve pembe gibi renklerin temasında bulunmaktalar.Birbirinden güzel ve oldukça renkli bu mutfak mobilyalarını biz çok beğendik. Hatta mor tutkunu olan iş arkadaşım bir çoğunu edindi bile bu temayı görünce resmen çılgına dönmüştü :))


fotoğraflarda çok iç acıcı duruyor yaa :)


Birbirinden lezzetli kekler yapıp sonra da bu sevimli
kutusunda sevdiklerinize armağan edebilirsiniz, hele 
bide benim gibi obur birine :))
Neyse ben susuyorum ve sizi tchibo'nun sitesiyle ve bu birbirinden güzel mutfak malzemeleriyle başbaşa bırakıyorum. Dilediğiniz gibi bakabilirsiniz :))


Ve unutmadan gelecek pazartesi 'Hobi Zamanı'
teması var, burada da birbirinden renkli malzemeler var. 
Siteyi ziyaret ettiğiniz de artık ona da bir göz atarsınız :)


http://www.tchibo.com.tr/
buyrun size sitenin linki keyifli alışverişler diliyorum şimdiden :)




sevgiler.!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder