21 Nisan 2012 Cumartesi

kaybedilen hayaller

Hayal ettigini yaşamalı insan
İçinden ne geliyorsa, nasıl istiyorsa
Sadece kendi istediği gibi
Hayalini kurduğu şeyin peşinden gidecek cesareti bulmalı kendinde
O azmi, o arzuyu her an taşımalı
En güzel düşlerinin arasında
Dans mı etmek istiyorsun pist orda çık ve kendin ol
Şarkımı söylemek istiyorsun tüm sahneler sadece senin.
İste, inan, peşinden git ve başar.
Sen ne kadar istediğini yaparsan o kadar tam olursun hayatta
İçinde pişmanlıklar keşkeler biriktirme
Ne istiyorsan yap ve o an...
Sen ol
Yaşamak istediğin, olmak istediğin gibi ol
Geç fark ediyo insan,
Bu hayatın tekrarı yok
Pişmanlıkların geriye dönmek isteyişlerin fayda etmeyecek artık
Ben çok yarım kaldım
İstediklerim hayatım boyunca sadece istediklerim olarak kaldı
Öyle bi zamanda fark ediyosun ki
Ya zaman geçtir, ya şartlar olumsuz
Neden yapmamışım diyorum
Benim içimde yaşanamamış olarak kalacak hayallerimin peşinden neden gitmemişim.?
Kendimi en iyi şekilde yansıtmak varken
Neden sadece bana sunulan hayata hapsoldum.
Yazık ettim 22 seneme
Bundan sonra ne zaman yeter peşinden koşmaya hayallerin
Ne kırılan şevkin izin verir
İstediğin hayata sahip olmaya...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder