19 Nisan 2012 Perşembe

*gezmece



İstanbul'da her sene düzenlenen Lale festivali Nisan ayının başında başladı.
Yanılmıyorsam bu sene 7.si düzenleniyor ve güzelde oluyor :)
Osmanlıdan kalma güzelliklerden bitanesi de bu Laleler olsa gerek.
Bende kapımızın önünde ki saksılardan bitanesine
diktim bu sene ve itinayla bakıyorum ona :)




Neyse şu sıralar her yerde görebileceğimiz birbirinden güzel ve renkli laleler görücüye çıktı :) Yol kenarlarında, parklarda, bahçelerde bol bol görebiliyoruz artık.









Bu kapsamda sanırım Emirgan Korusu en fazla tercih edilen yerlerden biri.
Mesela benim için öyle :)) Yakın olmasından ziyade görüntüsü, köşkleri, ördekli havuzları ile çok güzel ve iç açıcı güzellikte biyer.



Ailenizi alın, sevdiklerinizi alın, çocuklarınızı alın sevgilinizi alın güzel bir haftasonu geçirmek için Emirgan'a gidin veya size daha yakın parklara gidin. Tabi havalar buna müsade ederse :))


Bana gelince ben gittim mi? Hayır :)
Ama en kısa zamanda gidip, görüp, güzel güzel fotoğraflar çekeceğim inşallah :)


Bugünün Perşembe olmasından kaynaklanan bir gülümseme var yüzümde zira haftayı bitirmiş sayıyorum ve yarından itibaren bir haftayı daha bitirip hafta sonuna giriş yapıyoruz :)  




Sevgiler :)

1 yorum:

  1. Hi

    His work is very beautiful, delicate and tasteful!
    Already I am his follower.
    Congratulations.
    When you can visit my blog.
    Kisses friend

    André Tavares.

    YanıtlaSil