3 Mart 2012 Cumartesi

yazıyorum, öyleyse varım

Merhaba askım

6 sene sonra bugün beni yine terk ettin. Mutlu degilmiydin hayallerimde neden gittin
Ben seni orada besleyip askla kucaklarken sen neden düstün düslerimden
Sadece aklımın mı seninle oldugunu düsündün
Hic hissetmedin mi kalpten gelen acı askımı
Gercekten gitmenin asıl sebebi neydi
Yetmedi mi beraber düslerimiz
Benimi kurtarmak istedin senden
Yoksa kendini mi benden..?
Sadece hayaldi seninle yasadıgım
Sen simdi bugün bunu da aldın benden
Tıpkı 6 sene öncesi kendini aldıgın gibi.
O günden beri sadece varlıgınla var oldum ben
Yüzüne bakabilmenin, sesini duyabilmenin hayaliyle.
2. kez baskasını seviyorum dediginde bana
Hic umursamadım, sanırım kimi sevdiginin bi önemi yoktu benim icin
Düslerimdeydin, hep orada kaldın…
Hep orada kalmalıydın..
Gelmeni istemedim, hayatıma dahil olmanı asla istemedim
Oldugun yerde olman zaten benim icin yeterliydi
Ben orada sana bakar, sevgimizle büyürdüm.
Ama sen ne yaptın hayatıma tekrar dahil olmak istedin
Hic hakkın yokken.
Ben buna müsaade etmedim,
Sende beni hayallerimden terk ettin…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder