11 Ocak 2012 Çarşamba

kardes.!

abi dersin dimi canındır kardeşindir. 
Her ne kadar uzakta olsa da varlığını bilmek başında bulunduğunu bilmek yeter. 
Derler ya kardeş acısı başkadır diye gerçekten öyleymiş. Ama kardeşini yaşarken öldürmek daha da zormuş. Ona bundan sonra benim için yoksun demek Allah uzun ömür versin ama ölümünden de zormuş.
Hiç bir zaman insan karşısındakinin sevgisinden emin olamazmış, ne sevgili ne kardeş ne anne-baba ne arkadaş,dost hangi birinin sevgisine inanabilirsin ki yürekten. Seviyodur dersin buna inanmak istersin çünkü inanmışsındır da. 
Ama bigün olur ne kadar değersiz olduğunu anlayınca üzülürsün herşeyden çok üzülürsün.
Hep demişimdir kendi öz kardeşin sana kardeşlik yapmadıktan sonra kim hangi 
kardeşlikten bahsediyo ki. Çok yakın arkadaşlar kardeşim der ya birbirlerine inanmam.
Seni sen gibi tanımayan, canından can olmayan sana ne kadar kardeş olur.
Diyorum ya canından can olmayan.
Hani canından can olan insan sana bunları yaptıktan
sonra kim yapmaz ki.
Her terk etmesine karşı affedebildiğin insanı artık affedememek can yakıyo.
Bir insana bir adım git onlar on adım gelirdi hani.,ben abime on adım yaklaştım o benden bin adım kaçtı.
Tek bir kardeşim vardı hayatta ona da yazık oldu
İyi olsun, mutlu olsun, uzak olsun...
Neyse benim bi kardeşim vardı artık o yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder