14 Ekim 2011 Cuma

Bugün bayaa kasvetli bir hava var sanki oda karar verememiş hayatın nerede duracağına. Sabah yağmur yağıyor öğlen güneş doğuyor akşam bulutlar yok oluyor.
Şimdi hayalimde kurduğum evde bilgisayarımın başında yazmak isterdim bunları ama 
malum hayat şartları :) iş yerindeyim yarı huzursuz yarı keyifliyim ama yinede yazıyorum,
açıkcası artık her bulduğum yere yazıyorum. Ufak bir kağıt parçası, bir ajanda, taslak olarak kaydettiğim maillerim ve tabiki blogum :)
Ne kadar çok fazla şey yazmasamda aslında sayfalar dolusu hayat var hikayemde hepsini
kendime yazdım.
Fırsat buldukçada girip bloguma yazıyorum işte.
Aslında okadar çok şey yapmak isteyip okadar hiç bişey yapamıyorumki bende şaşıyorum
kendime :)


İtiraf etmeliyimki yemek yemek ve uyumak vazgeçilmezim. Yazmak için bilgisayar başına
geçmeye üşeniyorum uyumayı yeğliyorum :) ama napıyım sevgisinden emin olduğum tek şey
uyku çok seviyoruz biz birbirimizi karşılık beklemeden :))


Neyse buda böyle bişey işte :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder