30 Eylül 2011 Cuma

tercih...

Evet, hayatta bir şeyler kazanmak için bi yerlere gelebilmek için benim çalışmam çabalamam gerekiyor, hazır olan hiçbir şey beni beklemiyor illa benim elde etmem lazım yorulmam lazım kazanmak için. Hali hazırda birçok şeyin sahibi olabilecekken ben kendim savaşmayı tercih ediyorum. Ya her şeyi kazanayım derken mutluluğumu kaybedersem mutluluğumdan önemli ne var ki. Bir şeyler için ben uğraşmazsam tadını nasıl alırım bu benim eserim nasıl derim, çalıştım ve başardım diyebilmek varken..
Çok mu geri kafalıyım yoksa.!  mutluluktan çok rahatlığımı düşünmeliyim, istediğim birçok şeye kolay yoldan ulaşabilmeyi mi tercih etmeliyim acaba ?
Bu zamana kadar hep kendim çabaladım ve evet birçok şeyi başaramadım bi çok isteğimi gerçekleştiremedim ama hayallerimdi onlar benim.
Şimdi isteklerimi gerçekleştirmenin daha kısa yolları var ama ben pek emin değilim bunu yapmaktan.
Cevap bulunamayan o soru vardır ya ‘aşk mı para mı’ işte ben galiba çoğu şeye paradan daha çok önem veriyorum. Evet, maddiyat olmadan olmuyor ama ben parayı tercih edecek kadar da aciz biri olmadığımı düşünüyorum, kalıp savaşmayı hayata dimdik tutunmayı yeğliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder